Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Kaitsmis rõngad #62777
13.10.2008 17:48:23
13.10.2008 17:48:23
Liitus: Aug 2006
Postitusi: 42
karjomm Väljas OP
algaja
karjomm  Väljas OP
algaja
Liitus: Aug 2006
Postitusi: 42
Selline küsimus siis..

Mängus on näiteks kaart Circle of Protection: Green, et kuna ma pean maksma ability eest kui ma tahan, et damage prevenditud saaks.. Näide: Kui ründajad on kuulutatud ja ma kasutan abilytit, kas siis saab ka see damage prevenditud?


more cowbell !
Re: Kaitsmis rõngad [Re: karjomm] #62778
13.10.2008 17:56:30
13.10.2008 17:56:30
Liitus: Oct 2004
Postitusi: 441
Tallinn
Squirrel Väljas
tegija
Squirrel  Väljas
tegija
Liitus: Oct 2004
Postitusi: 441
Tallinn
Kusjuures sul on sada momenti seda võimet kasutada. Näide: vastane lööb sind Trained Armodoniga. Sa võid võimet kasutada siis, kui ta on ründajad kuulutanud, siis kui sa oled blokkijad kuulutanud, üldse enne ründajate kuulutamist või isegi enne, kui vastane on käigu alguses enda kaardi tõmmanud. Lühidalt: viimane hetk, kui sa omadust kasutada saad on siis, kui vastane on lahingukahju stäkki lasknud ning prioriteedi sulle üle andnud. Võimet saab ise kasutada pea iga asja vastuseks ning mingit kindlat ühte ja ainust õiget momenti selle kasutamiseks pole.

Tore kui sa sellest kõigest midagi ka aru said. Vastus sinu näite küsimusele on lihtsalt "jah".

Re: Kaitsmis rõngad [Re: Squirrel] #62779
13.10.2008 17:59:02
13.10.2008 17:59:02
Liitus: Aug 2006
Postitusi: 42
karjomm Väljas OP
algaja
karjomm  Väljas OP
algaja
Liitus: Aug 2006
Postitusi: 42
Tänud

Ja üks küsimus veel, mitte aga selle teema kohta..

Vastasel on maas koll, kuhu ta tahab mängida alla Surging Might'i -> spell läheb stäkki, ja siis mina mängin boomerang'i stäki peale, boomerang lahendub ennem ja saadab kolli kätte ning enchantment ei leia enam targetit ning counterdub (loodan, et asi on siiamaani õige, kui ei ole, parandage) Kas siis vastane saab oma hunnikust(library'st) kaarte revealida?

Viimati muutis lifeloss; 13.10.2008 18:09:35.

more cowbell !
Re: Kaitsmis rõngad [Re: Squirrel] #62780
13.10.2008 18:08:15
13.10.2008 18:08:15
Liitus: Dec 2005
Postitusi: 2,369
Tallinn
sherlock Väljas
meister
sherlock  Väljas
meister
Liitus: Dec 2005
Postitusi: 2,369
Tallinn
Aga tuleb tähele panna, et ta hoiab ära kahju ainult järgmisel korral. Nt. selline olukord: vastasel on lauas Trained Armodon ning ta mängib sinu COP: greeni Naturalize´i, millele sina ta vastuseks aktiveerid Armodoni pihta. Nüüd mängib vastane Fire Whipi Armodoni peale, teeb sulle täppides ühe kahju, mis prevenditakse, keerab Armodoni näiteks Pestermitega püsti ja lööb sulle 3-ga molli nagu nalja "". Ja see kui sa COP´i oleks mitu korda aktiveerinud, poleks aidanud "".


It is fortunate for this community that I am not a criminal.
Re: Kaitsmis rõngad [Re: karjomm] #62781
13.10.2008 19:06:06
13.10.2008 19:06:06
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 946
Tartu
V
vpl Väljas
Meister 2009
vpl  Väljas
Meister 2009
V
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 946
Tartu
Tsiteeri
Tänud

Ja üks küsimus veel, mitte aga selle teema kohta..

Vastasel on maas koll, kuhu ta tahab mängida alla Surging Might'i -> spell läheb stäkki, ja siis mina mängin boomerang'i stäki peale, boomerang lahendub ennem ja saadab kolli kätte ning enchantment ei leia enam targetit ning counterdub (loodan, et asi on siiamaani õige, kui ei ole, parandage) Kas siis vastane saab oma hunnikust(library'st) kaarte revealida?


Saab revealida küll. Ripple omadus triggerib spelli mängimise hetkel ja läheb siis spelli peale stäkki, edasi eksisteerib ta täiesti sõltumatult spellist, millel see tore omadus oli. Seega algse spelli kaunterdumine ripple lahenemist ei mõjuta.


Parem hilja kui mitte kunagi, siis ei ole mitte kunagi hilja.
Re: Kaitsmis rõngad [Re: vpl] #62782
27.10.2008 11:46:56
27.10.2008 11:46:56
Liitus: Aug 2006
Postitusi: 42
karjomm Väljas OP
algaja
karjomm  Väljas OP
algaja
Liitus: Aug 2006
Postitusi: 42
veel mõni..

Kui vastane paneb Gemini Engine alla Loxodon Warhammer'i. Kui see koll ründab, kas tema kaksikul on lihtsalt Gemini power ja toughness või kaksik saab ka muud omadused(trample ja lifegain)?


Kui vastane ründab Tornado Elemental'iga, kas ma saan seda oma kolliga ikka blokkida ja vastane valib, kas teeb Elementali damage kollile või otse eludesse?

Viimati muutis karjomm; 27.10.2008 11:49:14.

more cowbell !
Re: Kaitsmis rõngad [Re: karjomm] #62783
27.10.2008 11:51:36
27.10.2008 11:51:36
Liitus: Jun 2006
Postitusi: 277
Tartu
karlmartin001 Sees
entusiast
karlmartin001  Sees
entusiast
Liitus: Jun 2006
Postitusi: 277
Tartu
Token tuleb mängu 6/4, aga mingeid omadusi tal ei ole.
Ja teine küsimus. Jah vastane valib, kas damage läheb kolli või sinu pihta.

Viimati muutis karlmartin001; 27.10.2008 11:53:12.

Avalik jututuba
Kes foorumis on?
1 liitunud kasutajat (Seizure), 62 külalist, ja 0 ämblikku.
Legend Admin, Moderaator, Moderaator
Täna on sünnipäev:
Täna pole sünnipäevalisi.
Aktiivsed oksjonid
10 sendi oksjon
Korraldaja: kilpkonn
Lõpp: 16. detsember, kell 21:00
Viimati 1 tund tagasi.
Esemeid: 304
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)