Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Lehekülg 2/6 1 2 3 4 5 6
Re: Mõned küsimused.... [Re: Rat] #49938
18.02.2007 03:39:57
18.02.2007 03:39:57
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
D
Dann182 Väljas
entusiast
Dann182  Väljas
entusiast
D
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
Tsiteeri
Tsiteeri
Tänud kõigile hea info eest!
Täna vimaseks küsimuseks jääks, et kui musta kaardi ability ( Throat Slitter ) laseb hävitada mittemusta eluka, siis kas see toimib ka eluka puhul, kel on musta vastu kaitse?


Kui Loomal on Proctection from black siis ei hävita.


Parandaks seda natuke.
Protection from Black ei lase Throatslitteril seda looma targetida. Kui mingil põhjusel peaks sel ajal kui ability triggerib Throatslitter olema mingit muud värvi (nt Moonlace abil), kuid ability lahenemisel on musta värvi, siis loom ikkagi hävitatakse (kui ta on mingit muud värvi, siis laheneb ability ikka).
Samuti, kui targetitav loom on ability triggerimisel mittemust, lahenemisel aga must siis hävib ta ikkagi.

Re: Mõned küsimused.... [Re: Dann182] #49939
18.02.2007 12:23:08
18.02.2007 12:23:08
Liitus: Dec 2005
Postitusi: 2,376
Tallinn
sherlock Väljas
meister
sherlock  Väljas
meister
Liitus: Dec 2005
Postitusi: 2,376
Tallinn
Tsiteeri
Tsiteeri
Nüüd selline küsimus, et kui ründavad korraga blizzard specter ja Isperia the Inscrutable siis kumma kaardi ability toimib ennem?


Eeldusel, et kumbalgi First Strike puudub, siis valib vastane ise järjekorra, milles need stacki lähevad.
Parim valik talle oleks vast lasta sul mingi permanent kätte võtta ja siis nimetada see sama permanent.


Miks vastane? Kui sina oma loomadega ründad, siis valid ikka sa ise. Küsimuses ei täpsustatud kelle loomad need on, aga vastus oleks siis, et loomade kontrollija valib, mis järjekorras kahju stäkki läheb.


It is fortunate for this community that I am not a criminal.
Re: Mõned küsimused.... [Re: Dann182] #49940
18.02.2007 14:28:13
18.02.2007 14:28:13
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 960
Tartu
V
vpl Väljas
Meister 2009
vpl  Väljas
Meister 2009
V
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 960
Tartu
Tsiteeri
Tsiteeri
Tsiteeri
Tänud kõigile hea info eest!
Täna vimaseks küsimuseks jääks, et kui musta kaardi ability ( Throat Slitter ) laseb hävitada mittemusta eluka, siis kas see toimib ka eluka puhul, kel on musta vastu kaitse?


Kui Loomal on Proctection from black siis ei hävita.


Parandaks seda natuke.
Protection from Black ei lase Throatslitteril seda looma targetida. Kui mingil põhjusel peaks sel ajal kui ability triggerib Throatslitter olema mingit muud värvi (nt Moonlace abil), kuid ability lahenemisel on musta värvi, siis loom ikkagi hävitatakse (kui ta on mingit muud värvi, siis laheneb ability ikka).
Samuti, kui targetitav loom on ability triggerimisel mittemust, lahenemisel aga must siis hävib ta ikkagi.




Parandaks omakorda seda vastust. Targeti legaalsust kontrollitakse nii spelli või ability stacki panekul kui ka tema lahenemisel. See tähendab, et kõik, mis on kirjutatud eelmises vastuses peale kolmandat lauset, on vale ja tegelikult toimib asi vastupidiselt.

Viimati muutis vpl; 18.02.2007 14:29:47.

Parem hilja kui mitte kunagi, siis ei ole mitte kunagi hilja.
Re: Mõned küsimused.... [Re: vpl] #49941
18.02.2007 15:45:55
18.02.2007 15:45:55
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
D
Dann182 Väljas
entusiast
Dann182  Väljas
entusiast
D
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
Tsiteeri
Parandaks omakorda seda vastust. Targeti legaalsust kontrollitakse nii spelli või ability stacki panekul kui ka tema lahenemisel. See tähendab, et kõik, mis on kirjutatud eelmises vastuses peale kolmandat lauset, on vale ja tegelikult toimib asi vastupidiselt.


Jah, tõesti on nii. Mul läks endal midagi segamini. Otsisin reegli ka välja.
Tsiteeri
413.2a If the spell or ability specifies targets, it checks whether the targets are still legal. A target that’s removed from play, or from the zone designated by the spell or ability, is illegal. A target may also become illegal if its characteristics changed since the spell or ability was played or if an effect changed the text of the spell. The spell or ability is countered if all its targets, for every instance of the word “target,” are now illegal. If the spell or ability is not countered, it will resolve normally, affecting only the targets that are still legal. If a target is illegal, the spell or ability can’t perform any actions on it or make the target perform any actions. If the spell or ability needs to know information about one or more targets that are now illegal, it will use the illegal targets’ current or last known information.

Re: Mõned küsimused.... [Re: Assonaator] #49942
21.02.2007 22:03:18
21.02.2007 22:03:18
Liitus: Jan 2007
Postitusi: 22
Eesti, Viljandi
Assonaator Väljas OP
võhivõõras
Assonaator  Väljas OP
võhivõõras
Liitus: Jan 2007
Postitusi: 22
Eesti, Viljandi
Selline küsimus tekkis, et kui Dimir Doppelganger kopeerida Netherborn Phalanx, kas siis avaldub ka triggered ability ja vastased kaotavad iga looma pealt elu?

Re: Mõned küsimused.... [Re: Assonaator] #49943
21.02.2007 22:09:22
21.02.2007 22:09:22
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
D
Dann182 Väljas
entusiast
Dann182  Väljas
entusiast
D
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
Tsiteeri
Selline küsimus tekkis, et kui Dimir Doppelganger kopeerida Netherborn Phalanx, kas siis avaldub ka triggered ability ja vastased kaotavad iga looma pealt elu?


Ei avaldu, sest Doppelganger ei tule mängu. Ta muutub Phalanx'iks, kuid kuna Phalanxi triggered ability toimib vaid mängu tulles siis ei.
Clone aga jällegi triggeriks, kui mängutulekul Phalanxit kopeerida.

Re: Mõned küsimused.... [Re: Assonaator] #49944
21.02.2007 23:15:39
21.02.2007 23:15:39
Liitus: Jan 2007
Postitusi: 22
Eesti, Viljandi
Assonaator Väljas OP
võhivõõras
Assonaator  Väljas OP
võhivõõras
Liitus: Jan 2007
Postitusi: 22
Eesti, Viljandi
Veel üks küsimus Dimir Doppelganger kohta. Kas tema kopeerimis omadust saab kasutada nii mitu korda kui soovi on, või muutub ta täielikuks koopiaks kopeeritavast kaardist ja kaotab oma kopeerimisvõime?

Re: Mõned küsimused.... [Re: Assonaator] #49945
21.02.2007 23:18:16
21.02.2007 23:18:16
Liitus: Jan 2005
Postitusi: 137
Tallinn
Rat Väljas
kasutaja
Rat  Väljas
kasutaja
Liitus: Jan 2005
Postitusi: 137
Tallinn
Tsiteeri
Veel üks küsimus Dimir Doppelganger kohta. Kas tema kopeerimis omadust saab kasutada nii mitu korda kui soovi on, või muutub ta täielikuks koopiaks kopeeritavast kaardist ja kaotab oma kopeerimisvõime?

Jah Dimir Doppelganger kaotab kopeerimsvõime kuna muutub selleks kolliks kelle sa removisid.


no nyyd juba magicus
Re: Mõned küsimused.... [Re: Assonaator] #49946
21.02.2007 23:28:15
21.02.2007 23:28:15
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
D
Dann182 Väljas
entusiast
Dann182  Väljas
entusiast
D
Liitus: Jun 2005
Postitusi: 281
Tartu
Tsiteeri
Veel üks küsimus Dimir Doppelganger kohta. Kas tema kopeerimis omadust saab kasutada nii mitu korda kui soovi on, või muutub ta täielikuks koopiaks kopeeritavast kaardist ja kaotab oma kopeerimisvõime?


"""""": Remove target creature card in a graveyard from the game. Dimir Doppelganger becomes a copy of that card and gains this ability.

Muutub selleks loomaks ja oma ability jääb alles.

EDIT: Good one, Siim :thumbsup: ""

Viimati muutis Dann182; 22.02.2007 00:26:00.
Re: Mõned küsimused.... [Re: Rat] #49947
21.02.2007 23:28:23
21.02.2007 23:28:23

A
Anonüümne
Registreerimata
Anonüümne
Registreerimata
A


Tsiteeri
Tsiteeri
Veel üks küsimus Dimir Doppelganger [/card] kohta. Kas tema kopeerimis omadust saab kasutada nii mitu korda kui soovi on, või muutub ta täielikuks koopiaks kopeeritavast kaardist ja kaotab oma kopeerimisvõime?

Jah Dimir Doppelganger kaotab kopeerimsvõime kuna muutub selleks kolliks kelle sa removisid.


kle rat....magicu kuldreegel RTFC......doppelgander muutub uueks loomaks JA SÄILITAB OMA KOPEERIMISVÕIME.........lugege natuke kaarte...emove target creature card in a graveyard from the game. Dimir Doppelganger becomes a copy of that card and gains this ability .


EDIT...good work Danel... samal ajal postitus... ""

Viimati muutis Siirand; 21.02.2007 23:29:22.
Lehekülg 2/6 1 2 3 4 5 6

Avalik jututuba
Kes foorumis on?
1 liitunud kasutajat (Alpinist), 32 külalist, ja 0 ämblikku.
Legend Admin, Moderaator, Moderaator
Täna on sünnipäev:
Täna pole sünnipäevalisi.
Aktiivsed oksjonid
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)