Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Küsimus #44152
30.04.2006 11:46:21
30.04.2006 11:46:21
Liitus: Sep 2004
Postitusi: 524
Nõo<=>Tartu
Koopaorav Väljas OP
tegija
Koopaorav  Väljas OP
tegija
Liitus: Sep 2004
Postitusi: 524
Nõo<=>Tartu
Kui mina panen vastase kollile Pillory of the Sleepless ja temal on sees Simic Guildmage siis kas ta saab seda minu kollile tõsta. Mina ütlesin, et ei saa sest tema on controller. Kuidas siis ikkagi on?

Re: Küsimus [Re: Koopaorav] #44153
30.04.2006 12:36:27
30.04.2006 12:36:27
Liitus: Dec 2005
Postitusi: 2,371
Tallinn
sherlock Väljas
meister
sherlock  Väljas
meister
Liitus: Dec 2005
Postitusi: 2,371
Tallinn
Ei saa muidugi


It is fortunate for this community that I am not a criminal.

Avalik jututuba
Kes foorumis on?
0 liitunud kasutajat (), 64 külalist, ja 2 ämblikku.
Legend Admin, Moderaator, Moderaator
Täna on sünnipäev:
Dromoka
Aktiivsed oksjonid
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)