Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Modern UR Confounding Conundrum / Day's Undoing #188918
20.09.2020 19:39:15
20.09.2020 19:39:15
Liitus: Apr 2010
Postitusi: 5
Zorn Väljas OP
võhivõõras
Zorn  Väljas OP
võhivõõras
Liitus: Apr 2010
Postitusi: 5
Uues setis (Zendikar Rising) trükiti järgnev kaart: Confounding Conundrum.

Tundub päris hea kaart olevat. Maksab kaks mana, laseb kohe kaardi tõmmata, mõjutab vaid vastast ning samanimeliste kaartide efektid kuhjuvad.

Mõned sünergiad teiste kaartidega modernis (eeldusel, et vastasel on sellel käigul juba üks land lauale tulnud):
Field of Ruin <- kuna Confounding Conundrum piirab vaid vastatst, siis ainult tema otsitud land läheb kätte.
Ghost Quarter, Assassin's Trophy, Path to Exile <- vastane otsib landi kätte mitte lauda (kui laual on kaks või enam Confounding Conundrumit siis võtab ka juba laual olnud lande kätte).

Mõned piirangud mida seab vastase kaartidele:
Fetch landid <- vastane ei saa efekti kasutada kohe (peab ootama kuni käik lõppeb või otsitud land läheb kätte).
Primeval Titan, Valakut, the Molten Pinnacle, Field of the Dead <- mulle ei ole täpne vastastikune mõju selge, kuid google ütleb, et tavapärased combod nende kaartidega lakkavad töötamast.



Proovisin paki välja mõelda, mis seda kaarti hästi ära kasutaks. Tulemiks on järgnev nimekiri:
Enchantment/Artifact (6):
4x Confounding Conundrum
2x Blood Moon

Plainswalker (10):
3x Chandra, Torch of Defiance
3x Jace, the Mind Sculptor
4x Narset, Parter of Veils

Creature (4):
4x Magmatic Channeler

Sorecery/instant (16):
4x Lightning Bolt
4x Day's Undoing
4x Opt
4x Remand

Lands (24):
4x Field of Ruin
2x Ghost Quarter
4x Scalding Tarn
4x Steam Vents
5x Island
5x Mountain

Paki arhetüüp on kontroll/lock. Idee on kasutada Confounding Conundrum + Field of Ruin combot (või 2x Confounding Conundrum ja Ghost Quarter), et mängida rohkem lande kui vastane. Siht on saada laual parem seis kui vastasel ning lõpuks mängida Narset, Parter of Veils + Day's Undoing combo, et vastase mängutuju lõplikult ära rikkuda.

Paki teiseks värviks sai valitud punane, kuna Blood Moon segab vastast sarnaselt. Selle valikuga sai pakki lisatud ka Lightning Bolt, Magmatic Channeler ja Chandra, Torch of Defiance.

Pakki ehitanud ei ole. Ainult idee.

Mõtteid? Kas UW oleks parem? Unustada Blood Moon ja Lightning Bolt ning kasutada Idyllic Tutorit ja Path to Exilei?

Re: Modern UR Confounding Conundrum / Day's Undoing [Re: Zorn] #188919
20.09.2020 19:52:03
20.09.2020 19:52:03
Liitus: Oct 2014
Postitusi: 433
Tallinn
Slaagi Väljas
tegija
Slaagi  Väljas
tegija
Liitus: Oct 2014
Postitusi: 433
Tallinn
Mõtlesin ka et see tundub nagu fun build around kaart, aga ise läheksin pigem mingi UW hatebears shelli peale.

Thalia, Mindcensor etc. ja siis Field of Ruin ja Ghost quarter package võiks olla isegi midagi.

Saab ka jah Idyllic tutorit mängida vajadusel ja Path töötab ka selle kaardiga päris hästi


"Hei, Artttu, kas sa oled purjus või? Sa lõid just oma fagbagiga, milles oli su veinipudel, vasta pead sellele väikesele tüdrukule."

Arttu: "Paras talle. Sai affinity käest peksa."
Re: Modern UR Confounding Conundrum / Day's Undoing [Re: Zorn] #188921
21.09.2020 22:57:50
21.09.2020 22:57:50
Liitus: Apr 2010
Postitusi: 5
Zorn Väljas OP
võhivõõras
Zorn  Väljas OP
võhivõõras
Liitus: Apr 2010
Postitusi: 5
UW osas tundub Confounding Conundrum + Teferi, Time Raveler suht tüütu olevat.

Oma esialge nimekirja osas, leidsin internetist paki, mis selle ideega sarnaneb (Blue Moon):
https://www.mtgtop8.com/event?e=26914&d=409925&f=MO

3x Brazen Borrower ja 4x land välja. 3x Confounding Conundrum ja 4x Field of Ruin sisse?

Viimati muutis Zorn; 21.09.2020 22:58:03.

Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)