Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Miracle ja Vendilion Clique #180554
30.07.2018 23:42:24
30.07.2018 23:42:24
Liitus: May 2014
Postitusi: 571
Tallinn
kilpkonn Sees OP
tegija
kilpkonn  Sees OP
tegija
Liitus: May 2014
Postitusi: 571
Tallinn
Streami vaadates tekkis reegliküsimusi. Olukord selline:
Vastane tõmbab oma käigu esimese kaardi. Revealib, et see on miracle kaart ja seega saab nüüd seda käest odavalt castida.
Nagu ma aru sain, saab triggerile ka vastata, kui kaart on ära tõmmatud ja käes. Mängides näiteks Vendilion Clique.

Clique laheneb ja vastasel on käes kaks samasugust miracle kaarti. (Siin juhul mainin, et ta segas vahepeal käes kaarte, sest olukord oli nii pingeline) Ühel neist on kaardiga nö seotud trigger stackis ja teine istub lihtsalt käes. Valides sealt õige, ei saa vastane miraclega seda castida, valides aga vale, saab(?)

Sellest ka küsimus: Onlines on lihtne teada, milline just tõmmati, sest online annab ise teada, et kaart on käest kadunud. Aga mis juhtus päris mängus, kui kummalgil mängijal pole aimugi, kumb miracle kaart tõmmati ja kumb oli enne käes. Clique mängija jaoks oli ju valik põhimõtteliselt mündivise. Mis oleks olukorra ruleing või lahendus?


Sa eksid
Re: Miracle ja Vendilion Clique [Re: kilpkonn] #180557
31.07.2018 00:05:48
31.07.2018 00:05:48
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 799
Tartu
D
Duke Väljas
vana tegija
Duke  Väljas
vana tegija
D
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 799
Tartu
no kui tahta miracle costi eest kaarti mängida, siis ta peab selle kaardi kohe revealima ja ei tohi seda kätte panna. ehk siis mängija ei oleks tohtinud seda vist kätte segada nii ja kui ei oleks seganud, oleks lihtne teada, kumb oli kumb.

mis oleks siinkohal ameltik ruling, seda ei oska kommenteerida. vb oleks variant, et ta küll revealis, aga segas uuesti kätte ja tuli välja, et tal on teine ka, siis äkki ei saagi enam castida miracle costi eest?

702.93. Miracle
702.93a Miracle is a static ability linked to a triggered ability (see rule 603.11). “Miracle [cost]” means “You may reveal this card from your hand as you draw it if it’s the first card you’ve drawn this turn. When you reveal this card this way, you may cast it by paying [cost] rather than its mana cost.”
702.93b If a player chooses to reveal a card using its miracle ability, they play with that card revealed until that card leaves their hand, that ability resolves, or that ability otherwise leaves the stack.


If the card with miracle leaves your hand before the triggered ability resolves, you won't be able to cast it using its miracle ability.

Re: Miracle ja Vendilion Clique [Re: kilpkonn] #180558
31.07.2018 00:06:49
31.07.2018 00:06:49
Liitus: Aug 2015
Postitusi: 609
Tallinn
S
Sanies Sees
tegija
Sanies  Sees
tegija
S
Liitus: Aug 2015
Postitusi: 609
Tallinn
702.93. Miracle
702.93a Miracle is a static ability linked to a triggered ability (see rule 603.11). “Miracle [cost]” means “You may reveal this card from your hand as you draw it if it’s the first card you’ve drawn this turn. When you reveal this card this way, you may cast it by paying [cost] rather than its mana cost.”
702.93b If a player chooses to reveal a card using its miracle ability, they play with that card revealed until that card leaves their hand, that ability resolves, or that ability otherwise leaves the stack.

Miracletud kaart on koguaeg revealitud, seega sa tead kumb miracle vastase käes on just tõmmatud

Re: Miracle ja Vendilion Clique [Re: kilpkonn] #180559
31.07.2018 00:15:35
31.07.2018 00:15:35
Liitus: May 2014
Postitusi: 571
Tallinn
kilpkonn Sees OP
tegija
kilpkonn  Sees OP
tegija
Liitus: May 2014
Postitusi: 571
Tallinn
Selge. Seega on tegu ikkagi modo bugiga, mis reaalselt laua taga mängides kunagi ei juhtu. Onlines on see olukord võimalik, sest kaart ei ole mingil põhjusel terve aeg revealitud ja kaardi kätte panemise ajal seguneb see käega.


Sa eksid
Re: Miracle ja Vendilion Clique [Re: kilpkonn] #180644
01.08.2018 13:50:42
01.08.2018 13:50:42
Liitus: Jul 2015
Postitusi: 153
Tallinn
villur Väljas
kasutaja
villur  Väljas
kasutaja
Liitus: Jul 2015
Postitusi: 153
Tallinn
Mul ikkagi jääb segaseks, kuidas cliquega saab vastata miracle kaardile ja selle ära võtta. Kas see siis toimib nii, et kõigepealt revealid kaardi ja alles siis läheb trigger stacki mille lahenemisel sa saad seda odavamalt castida? Ja kas see läheb kätte ja siis revealid või pead selle revealima enne kätte panemist?

Viimati muutis villur; 01.08.2018 13:53:34.
Re: Miracle ja Vendilion Clique [Re: villur] #180645
01.08.2018 14:28:02
01.08.2018 14:28:02
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 799
Tartu
D
Duke Väljas
vana tegija
Duke  Väljas
vana tegija
D
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 799
Tartu
"When you reveal this card this way, you may cast it by paying [cost] rather than its mana cost." see osa on triggered ability ning jah, sellele saab vastata


Avalik jututuba
Who's Online Now
5 liitunud kasutajat (Lemps, anaalvandaal, Sanies, kilpkonn, Verra), 8 külalist, ja 2 ämblikku.
Legend Admin, , Moderator
Täna on sünnipäev:
Täna pole sünnipäev mitte kellegil
Aktiivsed oksjonid
Rahaoksjon lõpp 21.08.18 kell 22:00
Korraldaja: Mirage
Lõpp: 21. august, kell 22:00
Viimati 1 tund tagasi.
Esemeid: 128
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)
Page Time: 0.008s Queries: 14 (0.003s) Memory: 0.9852 MB (Peak: 1.1381 MB) Zlib disabled. Server Time: 2018-08-15 14:49:12 UTC