Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Charging Tuskodon, Angraths Marauders ja matemaatika #177187
21.01.2018 23:09:51
21.01.2018 23:09:51
Liitus: Nov 2016
Postitusi: 434
Tallinn
KKKallik Väljas OP
tegija
KKKallik  Väljas OP
tegija
Liitus: Nov 2016
Postitusi: 434
Tallinn
Kui mängijal A on väljas Charging Tuskodon ja Angrath´s Marauders ja mängijal B on 0/2 ning mängija A ründab Charging Tuskodon-iga ning mängija B blokeerib 0/2-ga, siis milline combat damage variant on õige?

A)Tuskodon teeb 1x2 ehk 2 damage-it 0/2-le ja 3x4 ehk 12 mängijale B

B)Tuskodon teeb 2x2 ehk 4 damage-it 0/2-le ja 2x4 ehk 8 mängijale B

C)Tuskodon teeb 4x4 ehk 16 damage-it 0/2 ning Trample tõttu mängija B saaks (16-2)x4 damage-it


------------------------------------------------------------------
Ise arvan, et õige vastus on, kas B või C, sest enne kui Trample-i damage-it hakkame arvestama peab ette jääv(ad) koll(id) saama toughness-ile vastava arvu damage-it (antud juhul 2).


Edit: [img]http://gatherer.wizards.com/Handlers/Image.ashx?multiverseid=435286&type=card[/img]
vastik ülakoma

Viimati muutis KKKallik; 21.01.2018 23:16:53.

Jah, ma ei kasuta oma aju.
Re: Charging Tuskodon, Angraths Marauders ja matemaatika [Re: KKKallik] #177188
21.01.2018 23:15:42
21.01.2018 23:15:42
Liitus: Feb 2003
Postitusi: 2,883
tallinn
chew Väljas
pealik
chew  Väljas
pealik
Liitus: Feb 2003
Postitusi: 2,883
tallinn
blokkivale loomale pead lethal damage jaotama, st 2 damaget. 2 jääb üle mängijale jaotada, ning see tehakse neljakordselt, st 8 damaget.

According to the Ixalan Release Notes for Angrath’s Marauders:
If a creature with trample you control would deal combat damage to a blocking creature while you control Angrath’s Marauders, you must assign its unmodified damage. For example, a 3/3 creature with trample blocked by a 2/2 creature can have at most 1 damage assigned to the defending player. It will then deal 4 damage to the blocking creature and 2 damage to the defending player.

Viimati muutis chew; 21.01.2018 23:19:56.
Re: Charging Tuskodon, Angraths Marauders ja matemaatika [Re: chew] #177189
22.01.2018 00:53:55
22.01.2018 00:53:55
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,219
Tartu
volberg Väljas
kohtunik l1
volberg  Väljas
kohtunik l1
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,219
Tartu
Jah, see vastus on õige.
Kui blokkimisel dämmi jaotad, siis jaotad modifitseerimata dämmi. Ja siis kuna on kaks eraldi efekti, mis duubeldavad, siis tehakse 4x dämmi.


Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)