Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Lehekülg 2/3 1 2 3
Re: "Go to combat?" [Re: Sanies] #170272
25.04.2017 14:22:23
25.04.2017 14:22:23
Liitus: Aug 2015
Postitusi: 667
Tallinn
S
Sanies Väljas
tegija
Sanies  Väljas
tegija
S
Liitus: Aug 2015
Postitusi: 667
Tallinn
See lollus tehti nüüd korda

https://blogs.magicjudges.org/telliott/2017/04/24/policy-changes-for-amonkhet/

TLDR, "combat" ei shortcuti sind declare attackers steppi ja sita keeleoskusega inimesi on nüüd raskem huiata

Re: "Go to combat?" [Re: Sanies] #170276
25.04.2017 19:40:24
25.04.2017 19:40:24
Liitus: Nov 2005
Postitusi: 3,109
Tallinn
P
parask Väljas
pealik
parask  Väljas
pealik
P
Liitus: Nov 2005
Postitusi: 3,109
Tallinn
Aga see ei teinud ju korda. Jah "autodega" töötab paremini, aga mul vastasena on full retarded tunne mida ma tegema peaksin, kui mul on crüptik command.

Re: "Go to combat?" [Re: parask] #170278
25.04.2017 20:07:10
25.04.2017 20:07:10
Liitus: Nov 2005
Postitusi: 3,109
Tallinn
P
parask Väljas
pealik
parask  Väljas
pealik
P
Liitus: Nov 2005
Postitusi: 3,109
Tallinn
Lennaert says:
April 24, 2017 at 1:03 pm
AP: Attack?
NAP: OK
AP: I animate Raging Ravine and attack with it

This is possible under the new combat shortcut rules right?

Reply
telliott says:
April 24, 2017 at 1:06 pm
Yes

Reply
ftaoubi says:
April 25, 2017 at 2:29 am
So, these two scenarios are also possible?

AP: Attack?
NAP: OK
AP: I animate Raging Ravine and attack with it.
NAP: Wait, Cryptic Command your team before attacks.

AP: Attack?
NAP: OK
AP: Attack with these!
NAP: Wait, before attackers, Iÿll Cryptic Command your team!

telliott says:
April 25, 2017 at 7:30 am
Yes and Yes.

Re: "Go to combat?" [Re: parask] #170285
26.04.2017 09:04:55
26.04.2017 09:04:55
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 968
Tartu
D
Duke Väljas
vana tegija
Duke  Väljas
vana tegija
D
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 968
Tartu
ühest küljest parem, et igatepidi läheb nüüd beginning of combatisse, aga teistpidi hoopis segasem, kunas mida teha saab ja kuidas prioriteet edasi-tagasi käib

Re: "Go to combat?" [Re: Duke] #170286
26.04.2017 09:31:30
26.04.2017 09:31:30
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 8,327
Keila?
jott Väljas
peaaegu maailmameister
jott  Väljas
peaaegu maailmameister
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 8,327
Keila?
See ei ole kuidagi parem. Mitte midagi polnud varem valesti. Nüüd on vähem shortcute lihtsalt ja jällegi lollide ameeriklaste pärast, kes magicut ei oska mängida.

Reeglite osas muide midagi ei juhtunud. Sa võisid ka varem niimoodi asjad läbi käia ja normaalselt suhelda, kui 1x 10000 see ette tuli. Nüüd peab iga kord rääkima.


...ja siis läks gp põlema.
Re: "Go to combat?" [Re: jott] #170322
27.04.2017 09:47:22
27.04.2017 09:47:22
Liitus: Oct 2004
Postitusi: 797
Kuressaare
raido Väljas
vana tegija
raido  Väljas
vana tegija
Liitus: Oct 2004
Postitusi: 797
Kuressaare
Vastuse võib ilmselt eelnevatest postitustest välja lugeda, aga kindluse mõttes küsin üle, kas saan õigesti aru.

Olukord: Affinity (mina) vs UW controll (vastane).

Mina: Combat
Vastane: Okei
Mina: Declare attackers
Vastane: mängib Cryptic Commandi ja tapib mu loomad
Mina: Command laheneb, aktiveerin Blinkmoth Nexuse. Ründan ainult Nexusega, ülejäänud loomad on tapitud.

Kas nii saab teha või mul ikkagi ei teki võimalust Commandi lahenemise ja järgmisse faasi minemise vahel Nexust aktiveerida?

Viimati muutis raido; 27.04.2017 09:49:38.

They´re ugly, and they´re in my way. Tahngarth
Re: "Go to combat?" [Re: raido] #170323
27.04.2017 09:59:03
27.04.2017 09:59:03
Liitus: Feb 2003
Postitusi: 2,880
tallinn
chew Väljas
pealik
chew  Väljas
pealik
Liitus: Feb 2003
Postitusi: 2,880
tallinn
jah, peale commandi lahenemist saavad mõlemad mängijad uuesti prioriteedi. selles osas pole midagi muutunud

Re: "Go to combat?" [Re: chew] #170325
27.04.2017 10:05:41
27.04.2017 10:05:41
Liitus: Nov 2004
Postitusi: 32
Tallinn
M
Madidas Väljas
algaja
Madidas  Väljas
algaja
M
Liitus: Nov 2004
Postitusi: 32
Tallinn
Kas siis see info siin on vana? https://boardgames.stackexchange.co...nd-keyrunes-in-order-to-attack-with-them

Selle järgi declare attackers stepis ei saa man-lande aktiveerida.

Re: "Go to combat?" [Re: Madidas] #170326
27.04.2017 10:09:17
27.04.2017 10:09:17
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 968
Tartu
D
Duke Väljas
vana tegija
Duke  Väljas
vana tegija
D
Liitus: Nov 2015
Postitusi: 968
Tartu
declare attackers stepis ei saa sa jätkuvalt seda teha (st. aktiveerida ja siis rünnata sellega). antud näites seal, on mängijad pärast commandi mängimist jätkuvalt beginning of combatis.

Re: "Go to combat?" [Re: Duke] #170330
27.04.2017 10:23:25
27.04.2017 10:23:25
Liitus: Nov 2004
Postitusi: 32
Tallinn
M
Madidas Väljas
algaja
Madidas  Väljas
algaja
M
Liitus: Nov 2004
Postitusi: 32
Tallinn
Kas antud näites Cryptikuga mängija peaks hoopiski mängima Cryptikut, kui vastane ütleb "Combat"? Kui Cryptikuga mängija ütleb seejuures "Okei", kas siis mängu järg ei peaks minema "Declare Attackers Step"-i ja Cryptikut ei saa enam mängida?

Viimati muutis Madidas; 27.04.2017 10:36:28.
Lehekülg 2/3 1 2 3

Avalik jututuba
Kes foorumis on?
2 liitunud kasutajat (-Sephiroth-, Redman), 81 külalist, ja 0 ämblikku.
Legend Admin, Moderaator, Moderaator
Täna on sünnipäev:
Mart H.
Aktiivsed oksjonid
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)