Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Dragon's Maze Prerelease Tallinnas #135581
27.04.2013 21:48:20
27.04.2013 21:48:20
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 8,824
Keila?
jott Väljas OP
peaaegu maailmameister
jott  Väljas OP
peaaegu maailmameister
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 8,824
Keila?
Kuna liiga vähe kirjutatakse predest(päriselt, vaadake järgi viimased setid) ja Elektriraudtee ei oska netti organiseerida, siis jagan oma keskpärast kogemust.

Ma võtsin Borose, sest ma uskusin, et paremate gildide ehk mitte siniste vahel suurt vahet pole ja ehkki ma ilmselt kõige paremaid kaarte ei saa tavaliselt, jätan ma endale vähemalt võimaluse püüelda Aurelia või Boros Recorderi poole. Arusaamatu on, miks rohkem inimesi nii ei teinud. Gildibuustritest sain muidugi Spark Trooperi ja Counterfluxi ja üldse oli see selline hunnik, et tekkis jälle tunne, et kedagi huvitas: "Huvitav, pärast mitmendat raundi ta dropib sellega."

Kõik uue seti buustrid andsid häid golgari ja Selesnya Uncommoneid. Commoneid polnud ühestki värvist. Reeridest olid 2,5 mängitavad ja mitte ükski mingi superhea. Ehk täiesti perses oli.

Fortress Cyclops
Angelic Edict
2 Maze Glider
Guardian of the Gateless
Wojek Halberdiers
Viashino Firstblade
Woodlot Crawler
2 Saruli Gatekeepers
Smelt-Ward Gatekeepers
Fatal Fumes
Morgue Burst
2 Putrefy
Unflinching Courage
Dimir Cluestone
Warped Physique
Sunspire Gatekeepers
Bronzebeak Moa
Species Gorger
Teysa, Envoy of Ghosts
Exava, Rakdos Blood Witch
6 Guildgate
11 tavamaad

kasutasin head strateegiat, et panen oma 4 Gatekeeperit ja 6 Guildgate pakki ja mängin kõiki nö "häid" kaarte. Alguses oli tore. Esimeses raundis võitsin 2-1, kui ühes mängus ei tõmmand ainsatki spelli. Teises 2-0 ja siis kolmandas raundis mängisin kahe mängu peale vist ühe spelli. Siis sain mingitelt lennukitelt tappa ja oligi kõik halvasti. Viimased 2 raundi mängisin stabiilse halbadest kaartidest koosneva sellise pakiga oma gildivärvidest:

Haazda Snare Squad
Rubblepelt Maaka
Downsize
Goblin Rally
Angelic Edict
Warmind Infantry
2 Maze Glider
Runewing
Azorius Cluestone
Chemister's Trick
Assault Griffin
Voidwielder
2 Boros Mastiff
Annihilating Fire
Electrickery
Guardian of the Gateless
Stealer of Secrets
Wojek Halberdiers
Viashino Firstblade
Fortress Cyclops
2 Boros Guildgate
Izzet Guildgate
Spark Trooper
14 tavamaad

Võitsin 2 raundi ära ja sain 16ndana luuserite drafti.

Draftisin selle paki ja teises raundis oskasin otsustavas mulliganida neljale ja umbes 1 time walk jäi stabiliseerumisest puudu:

Deadbridge Chant
Boros Mastiff
3 Saruli Gatekeepers
3 Sunspire Gatekeepers
Ready//Willing
Protect//Serve
2 Opal Lake Gatekeepers
Putrefy
Turn//Burn
Battering Krasis
Emmara Tandris
2 Ubul Sar Gatekeepers
Boros Cluestone
Tithe Drinker
Tajic, Blade of the Legion
Haazda Snare Squad
Rakdos Guildgate
2 Izzet Guildgate
2 Selesnya Guildgate
Azorius Guildgate
Dimir Guildgate
2 Orzhov Guildgate
2 Swamp
3 Plains
4 Forest


Set oli isegi üllatavalt lõbus ja tore. Ükski pakiehitusreegel ei kehti, kõik mängivad täiesti lampi kaarte ja võidavad. Strateegiaid ei ole, kuna ainuke sünergia, mis alles, on see, et sul on 2 Gate ja Gatekeeper.

Ütlen veel seda, et kui te vaatate kaarti nimega Hidden Strings, siis miks või kuidas tuleb mõte, et selle peaks pakki panema? Kust otsast on see mingitki pidi mängitav? Kui te seda mängite, siis mida te ootate, et see kaart teeb? Mul läks tuju ära, kui vastane kutustas mu neljas raund ära ja muidu oli tore pakk ja siis oli selline pask pakis ja ise muretses veel, et oi, ländi jubedalt vaja. Väga kurb on nii kaotada, kui mingi pask on vastasel.

Järgmine asi, mida eestis on palju ette tulnud ka varem ja tuli ka täna. Kuidas ei osata vaadata tiebreakereid ja ei teata, kas saab viigistada või mitte? Kas sellest oli vähe, et Käige sai kogemata top 8-sse kunagi? Ma mõtlesin, et abistaks aga see pole võimalik. Seal pole midagi abistada. Kõik on jumala lihtne. Tuleb arvestada võimalikud punktid inimestel kokku ja saab teada, kas saab viigistada või mitte.

Muidu oli fann aga meele teeb mõruks, kui saad sita paki, pluss mitte midagi, mida tähtsaimal võistlusel, ehk neljapäevasel standardil kasutada.

Üks asi pakub veel huvi: Kus kõik see mass muul ajal on? Miks just pre-release, kus osaleda? Miks te kusagil mujal ei käi, miks mingi 3 nädalat järjest ei saa fnm-iks rahvast kokku. Jumala müsteerium.

Üldiselt ootan juba tagasi päris pred, kus ei ole pooltelt unelmate puul, samal ajal, kui teised mängivad nelja või viie buustriga. Üritan siis paremini esineda ja pärast Dark Ascensionit ka veel võita selliseid üritusi. Viimane kaheksa hulka saamine oli ka juba neli setti tagasi, AVR ajal.

Tegelikult mul midagi öelda polnudki aga parem mitte millegi ütlemine, kui see, et üldse mingit postitust ei tule. Siit ka üleskutse, Kuidas teil läks?

Viimati muutis Mirror; 27.04.2013 22:44:43.

...ja siis läks gp põlema.
Re: Dragon's Maze Prerelease Tallinnas [Re: jott] #135582
27.04.2013 23:25:42
27.04.2013 23:25:42
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,219
Tartu
volberg Väljas
kohtunik l1
volberg  Väljas
kohtunik l1
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,219
Tartu
Tsiteeri
Ütlen veel seda, et kui te vaatate kaarti nimega Hidden Strings, siis miks või kuidas tuleb mõte, et selle peaks pakki panema? Kust otsast on see mingitki pidi mängitav? Kui te seda mängite, siis mida te ootate, et see kaart teeb? Mul läks tuju ära, kui vastane kutustas mu neljas raund ära ja muidu oli tore pakk ja siis oli selline pask pakis ja ise muretses veel, et oi, ländi jubedalt vaja. Väga kurb on nii kaotada, kui mingi pask on vastasel.
/.../
Üks asi pakub veel huvi: Kus kõik see mass muul ajal on? Miks just pre-release, kus osaleda? Miks te kusagil mujal ei käi, miks mingi 3 nädalat järjest ei saa fnm-iks rahvast kokku. Jumala müsteerium.

Mul olid üsna samad mõtted. Õnneks ühelegi halbade kaartide pakile ei kaotanud, aga kuulsin teistelt lugusid stiilis: "tal olid pakis kaardi nagu Crypt Incursion jms aga lõpuks pani Teysa lauda ja siis lihtsalt kaotasin." Sinister Possession oli ka kuidagi liiga populaarne.

Teine asi olid osalejad, kohal oli 32 inimest, kellest pooli nägin esimest korda. Ühelgi teisel turniiril ega niisama mängimisel pole näinud neid.

Re: Dragon's Maze Prerelease Tallinnas [Re: volberg] #135583
29.04.2013 15:31:02
29.04.2013 15:31:02
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 941
Tallinn
Face Väljas
Meister 2017
Face  Väljas
Meister 2017
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 941
Tallinn
Minu valik oli Orzhov. Tundus nagu kõige ägedama gildina. Sõbragildiks sain Golgari ja gildibuustrite reerideks olid Abrupt Decay ja Luminate Primordial.

Giant Growth
Smite

2x Tithe Drinker
Basilica Screecher
Korozda Guildmage
Abrupt Decay
Devour Flesh

Trestle Troll
Kingpin's Pet
Haazda Snare Squad
Stonefare Crocodile
Stab Wound
Unflinching Courage

Perilous Shadow
Holy Mantle
Golgari Longlegs
Korozda Gorgon

Maze Behemoth
Luminate Primordial
Ready // Willing
Alive // Well

Pakk ise tuli suht mannetu mu meelest, aga see eest oli mul jälle õnne kuhjaga. Võtsin ise ainult 1 mulligani kogu turniiri jooksul, vastastelt sain aga päris mitu "tasuta" võitu, kui tehti mulligane 5 ja isegi 4 kaardi peale. Ühesõnaga kui tahad undefeated minna, siis mängi 18 ländi.

Kaartidest
Esialgu kokku pandud pakis oli mul Devour Fleshi asemel Fatal Fumes ja Perilous Shadow'i asemel Bronzebeak Moa. Moa tundus ägedana, et 5/5 4 mana eest ja vahest äkki isegi 8/8, aga tegelikkuses oli ta enamuse ajast lihtsalt üks 4 manane karu. Perilous Shadow'i kasutegur oli ikka märksa suurem ja moad taga ei igatsenud kordagi. Fatal Fumes istus mul ka natuke liiga tihti käes, kui mul polnud sellega teha mitte midagi ja mingil hetkel tõingi Devour Fleshi selle asemele. Devour Flesh mulle ka tegelikult üldse ei meeldi, sest mu meelest on rumalus mängida kaarti mis 50% juhtudel ei tee mitte midagi, aga kuna paistis, et Fatal Fumes ei tee 75% juhtudest mitte midagi, siis saigi see vahetus tehtud.
Tithe Drinkerid tulid välja et olidki täpselt nii head nagu ma arvasin. Teisel käigul lauda, siis extordiga järgmine 2-drop + rünnak ja ongi seis juba 23-17, mis peaaegu sama hea kui võit oleks juba käes. Ilma naljata.
Siis näiteks mängude käigus sain aru, et Holy Mantle > Unflinching Courage, samas kui Martin Raidma käest küsida, siis Holy Mantle + Unflinching Courage ühe looma peal on ikka ka päris paha.
Haazda Snare Squad oli üllatavalt hea. Nii kaitses kui rünnakul. Kindlasti parem kui esialgu arvasin.



Top 8 draft oli suht keeruline. Kõik oli nii värviline, et ei osanud kuskilt otsast sellele asjale läheneda.

Weapon Surge
Mending Touch

2x Murmuring Phantasm
Hidden Strings

3x Beetleform Mage
2x Nivix Cyclops
Dragonshift

3x Opal Lake Gatekeepers
Fluxcharger
Mindstatic
Krasis Incubation

2x Maze Behemoth
Give // Take
Armed // Dangerous
Turn // Burn
Down // Dirty

Esimene pick oli mul lihtne - Dragonshift - tundus selline üsna äge kaart olevat, aga edasi läks keeruliseks. Izzeti värvides asju alguses nagu ei liikunud eriti ringi ja ma võtsin siis sini-valgeid ja sini-rohelisi asju. Gate'sid liikus ka väga vähe ja kolmanda boostri esimene pick oligi mul gate, sest mul oli võetud juba 4 Opal Lake Gatekeepers'it ja mul oli 2 gate'i selleks hetkeks ainult. Ühesõnaga pakk tuli ikka eriti kehva mu meelest. Loomi oli väga vähe ja neist ka pooled defenderid. Pakki ehitades sain mingi 17-18 mängitavat kaarti ainult kokku, ülejäänud siis tuli crapi hunnikust juurde võtta. Aga kuidagimoodi õnnestus 2 võitu ikka kätte saada sellega, finaalis Kaupo vastu polnud aga lootustki.

Kaartidest
Üllatuslikult selgus, et Murmuring Phantasm ei lendagi. Olin igatahes ülatunud kui Henri mul enda lennukit sellega blokkida ei lubanud.
Beetleform Mage aga lendab seevastu vägagi valusalt, need vennad olid kindlasti minu paki nö alustalad.
Krasis Incubation'ist oli mul rohkem kasu enda meestele countereid peale pannes kui removalina. Igatahes igati asjalik kaart.
Armed // Dangerous on pomm. Kaboom, game over.
Turn // Burn oli isegi veelgi parem kui ma arvasin. Tapab peaaegu kõike (kui Kauri Tajic, Blade of the Legion välja arvata) ja kombatis saab selle asjaga ikka väga ägedaid trikke teha kui 5 mana lahti juhtub olema.
Mindstatic on sitt counterspell, aga ka sitt counterspell võib mängu võitva spelli ära counterdada (küsige Henri käest kui ei usu), seega 1 counter võiks sinises pakis alati mainis olla.
Dragonshift oli ka äge. Aga draakonid ongi alati ägedad (küsige Daenerys Targaryeni käest kui ei usu).

Re: Dragon's Maze Prerelease Tallinnas [Re: Face] #135584
29.04.2013 21:08:52
29.04.2013 21:08:52
Liitus: Jan 2013
Postitusi: 104
Tallinn
C
chauucer Väljas
kasutaja
chauucer  Väljas
kasutaja
C
Liitus: Jan 2013
Postitusi: 104
Tallinn
high five game of thrones reference'i eest

Re: Dragon's Maze Prerelease Tallinnas [Re: Face] #135585
30.04.2013 00:33:04
30.04.2013 00:33:04
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,219
Tartu
volberg Väljas
kohtunik l1
volberg  Väljas
kohtunik l1
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,219
Tartu
Tsiteeri
Moa tundus ägedana, et 5/5 4 mana eest ja vahest äkki isegi 8/8, aga tegelikkuses oli ta enamuse ajast lihtsalt üks 4 manane karu.
/.../
Haazda Snare Squad oli üllatavalt hea. Nii kaitses kui rünnakul. Kindlasti parem kui esialgu arvasin.

Mina võtsin ka selle pärast teist raundi oma pakist välja, sest kuidagi juhtus nii, et kõik pakid olid kas kiiremad kui mina või vähemalt sama kiired ja blokkides on see tüüp ilgelt kehv. (Aga Eyes in the Skies on päris hea trikk sellega).
Snare Squad tundub enamasti nagu 1/4 Vigilance, W, T: Tap target creature. Ja sellist kaarti mängiks küll alati hea meelega.

Re: Dragon's Maze Prerelease Tallinnas [Re: volberg] #135586
30.04.2013 10:57:07
30.04.2013 10:57:07
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 941
Tallinn
Face Väljas
Meister 2017
Face  Väljas
Meister 2017
Liitus: Oct 2002
Postitusi: 941
Tallinn
Pühapäeval toimus ju veel ka selline tore üritus nagu 2HG prerelease. Kohal oli 16 tiimi, mis on mu meelest kõva sõna. Vanasti ma mäletan sai keskmiselt ehk 5-6 tiimi heal juhul kokku, aga paistab, et rahvas on vist õnneks aru saanud, et kahekesi koos magicut mängida on igati fun ja hea vaheldus. On see ju ka hea võimalus oma naine või laps või algajast sõber kaasa võtta.

Pakiehitus oli igatahes üsna keeruline. Enamus kaardid on ju mitmevärvilised ja kõiki 10 gildi ei saanud mängida mitte kuidagi ning kahju oli häid kaarte välja jätta, aga pakid tulid meil lõpuks sellised (kasutan H/W formaati, et ruumi kokku hoida):

TahanAnnan

Blustersquall

Frostburn Weird
Firefist Striker
Spell Rupture
Martial Glory

Frontline Medic
Haazda Snare Squad
Warmind Infantry
Skyknight Legionaire
Arrows of Justice

2x Rubblebelt Maaka
Assault Griffin
Aetherize
Warleader's Helix

Steeple Roc
Voidwielder
Blaze Commando
Thoughtflare
Punish the Enemy

Stolen Identity
Explosive Impact

Boros Battleshaper



Blood Scrivener
Drudge Beetle

2x Hired Torturer
Dreg Mangler
Trestle Troll
Varolz, the Scar-Striped
Undercity Informer
Putrefy

Exava, Rakdos Blood Witch
Sluiceway Scorpion
Balustrade Spy
Carnage Gladiator
Thrashing Mossdog
Korozda Monitor
Grisly Spectacle
Launch Party

Korozda Gorgon

Maze Abomination
Assassin's Strike

Grave Betrayal
Armed // Dangerous



Mängud läksid piisavalt hästi, et õnnestus top nelja kuidagi välja saada. Natuke sain nende mängude jooksul ka targemaks.
Selgus, et Carnage Gladiator ei ütle seda, et kui TEDA blockitakse, vaid ükskõik mis loom blockib kedagi, siis tema ability triggerib, ehk siis see kaart võitis nii mõnegi mängu täitsa üksipäini ära.
Kui Boros Battleshaperi pakki panin siis teadsin, et see on pomm, aga ootamatult osutus see hoopis pommide pommiks. Juba sama hästi kui kaotatud mäng muutus ootamatult võiduks, kui see mees lauda tuli.
Stolen Identity tasub pakki panna ka ainult 5 sinise manaallikaga. Pakki ehitades arvasin küll et see on viga, aga ei raatsinud nii head kaarti pingile jätta ja õigesti tegin.
Kui on võimalik, siis 2HGs tasub igal juhul mängida vähemalt ühte naturalize effekti. Meil seda võimalust kahjuks ei olnud ja ilmselt ütlesin (või vähemalt mõtlesin) nii mõnegi krõbeda sõna kui meie vastu kahel korral käidi lauda Assemble the Legion või Grave Betrayal. Kõigil kolmel juhul arvasin, et nüüd oleme kaotanud, sest vastust meil enchantmendite vastu ei olnud, aga õnneks oskasid meie pakid teistsuguseid vastuseid välja pakkuda, seda eelkõige Armed // Dangerous'i näol. Kas ma juba mainisin, et see kaart on pomm? Kaboom, game over.
Need 6 manased Maze loomad on täitsa asjalikud. Punast ja valget pole veel ise mänginud, aga Maze Abomination, Maze Behemoth ja Maze Glider on küll igati asjalikud. Ma täitsa armusin nendesse ära. Kui ikka Maze Abomination + Exava, Rakdos Blood Witch + Trestle Troll korraga lauas on, siis see on üsna võimas. Samamoodi on ka rohelise ja sinise Maze'ga. Värvilisi loomi selles formaadis ikka jagub ja kui neile kõigile lisaability anda siis see on päris suur edu.
Blood Scrivener tõmbas isegi nii mõnegi lisakaardi meile, kuigi olin kahevahel kas panna see üldse pakki või mitte. Hea oli et panin.
Blaze Commando tegi mulle 1 korra tokeneid, kuigi pakis oli tervenisti 4 burn spelli. Üldine mulje temast oli siiski suht keskpärane. Põhimõtteliselt 5 mana eest 5/3 koll, mis haruarva rohkemaks võimeline on.

Draftis võtsin lihtsalt võimalikult häid kaarte, alles kuskil drafti keskel hakkasin värvikombonatsioonide peale rohkem mõtlema.
Pakid tulid selised:
TahanAnnan

3x Woodlot Crawler
2x Tithe Drinker
Deputy of Acquittals
Warped Physique

2x Hired Torturer
Sin Collector
Pilfered Plans

2x Fatal Fumes
Mindstatic

2x Haunter of Nightveil
Maw of the Obzedat

2x Maze Abomination
Maze Glider

Beck // Call
Profit // Loss
Far // Away


Mending Touch
2x Zhur-Taa Druid
2x Kraul Warrior

Battering Krasis
Unflinching Courage
3x Cluestone

2x Thrashing Mossdog
Rubblebelt Maaka
Advent of the Wurm
Gruul War Chant

2x Steeple Rock
Armored Wolf-Rider

2x Maze Behemoth

Trostani's Summoner

Armed // Dangerous
Savageborn Hydra


Poolfinaalis mängisime Pavel Okuskovi ja Aleksei Šinkarenko vastu. Vot nende pakid olid ägedad. Võin need üsna täpselt siia ülesse kirjutada.

Pakk 1
Kõigepealt oli seal 2 Debt to the Deathless'i, siis vähemalt 3 Tithe Drinkerit, siis mingi arv remoovalspelle ja ülejäänud olid kõik Cluestone'id.

Pakk 2
Ainult Gate landid, hunnik remoovalit ja siis niipalju Gatekeeperied ja paksu tagumikuga defendereid kui pakki mahtus.

Kohe ei saanud pihta ka, et mis värk on. Meil oli suur hulk suuri kolle laual, aga eks sa löö läbi 5-6 erineva gatekeeperi oma 5/5 või 5/4 meestega ja ohtlikumade loomade jaoks oli neil piisavalt remoovalit. Mingit dämmi õnnestus meil siiski läbi suruda ja siis kui selle esimese paki omanik juba vähemalt kümnendat cluestone'i säkkis, et kaarti tõmmata, siis ma sain aru mille peale nad mängivad. Õnneks oli mul counter selleks hetkeks juba käes ja siis ma enam ennast kinni ei täppinud. Mingil hetkel pidin oma counteri küll ära kasutama, aga siis meil oli juba Beck // Call kaardist 4 lindu laual ja Maw of the Obzedat + mõned säkkamised ja surusimegi viimase dämmi läbi. Pärast mängu lõppu nad siis näitasid oma kahte Debt to the Deathless'i, mis mõlemad nende viimase 10 kaardi hulgas olid. Mulle nende pakiidee igatahes ilgelt meeldis. Natukenegi rohkem õnne nende poolt ja me oleks momentaalselt kaotanud.

Finaalis võitsime ka Maw of the Obzedat'i abil. See kaart oligi ehk kõige suurem positiivne üllataja. Ei pidanud seda nii väga kõvaks, aga tuli välja, et tema ability oli märksa kasulikum kui arvata oskasin.
Draftis võtsin suht esimese pickina Woodlot Crawlereid. Tundus nagu hea kaart 2HG jaoks olevat, mina lugesin seda kaarti umbes niimoodi, et unblockable ja protection from most of the creatures. Aga juhtus nii, et kumbki tiim meie vastu ei mänginud mitte ühtegi forestit, ega rohelist kaarti. Õnneks oskasid nad mul vähemalt lennata ja deathtouchida (tänud Maze Abomination'ile ja Maze Glider'ile) ning neid oli ka Maw of the Obzedat'i hammaste vahele hea visata.

All hail Carol-Iris, the champion of the tournament.


Avalik jututuba
Kes foorumis on?
1 liitunud kasutajat (Kaarel_K), 32 külalist, ja 0 ämblikku.
Legend Admin, Moderaator, Moderaator
Täna on sünnipäev:
Täna pole sünnipäevalisi.
Aktiivsed oksjonid
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)