Maagia.net
Eelmine teema
Järgmine teema
Prindi teema
Küsimus Cancel kohta. #109310
02.09.2011 21:55:13
02.09.2011 21:55:13
Liitus: Jan 2010
Postitusi: 205
Murastes
tankeruber Väljas OP
entusiast
tankeruber  Väljas OP
entusiast
Liitus: Jan 2010
Postitusi: 205
Murastes
Vastane laksab mingi kolli lauda, ma lajatan canceli ja ta redirectib canceli isenese peale.

Stack siis

Redirect, redirectib canceli iseenese pihta.
Cancel
Koll

Kas Cancelit saab redirectida iseennast counterima.


I kill you, i dont hack. You kill me, STOP HACKING! Black FOR LIFE!
Re: Küsimus Cancel kohta. [Re: tankeruber] #109311
02.09.2011 22:04:21
02.09.2011 22:04:21

A
Anonüümne
Registreerimata
Anonüümne
Registreerimata
A


aegajalt on need kaardilingid mis sõnumis on suht head....Redirecti rulingutes on kirjas sellinne asi:
If you cast Redirect targeting a spell that targets a spell on the stack (like Cancel does, for example), you can't change that spell's target to itself. You can, however, change that spell's target to Redirect. If you do, that spell will be countered when it tries to resolve because Redirect will have left the stack by then.


sealt peaksid vastuse välja küll nüüd lugema

Re: Küsimus Cancel kohta. [Re: ] #109312
02.09.2011 23:53:31
02.09.2011 23:53:31
Liitus: Nov 2005
Postitusi: 3,111
Tallinn
P
parask Väljas
pealik
parask  Väljas
pealik
P
Liitus: Nov 2005
Postitusi: 3,111
Tallinn
Su küsimust võiks esitada ka nii:

Kas Counterspelli saab mängida, et teda ennast counterdada.
Ilmselt nüüd saad aru, et tegu on ilmselgelt illegal targetiga.
Vabandust, ma ei oska hoopis lugeda. Ahti juba põhjendas, miks Redirect on sobiv target "" .

Viimati muutis parask; 02.09.2011 23:55:03.
Re: Küsimus Cancel kohta. [Re: parask] #109313
03.09.2011 06:49:22
03.09.2011 06:49:22
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,214
Tartu
volberg Väljas
kohtunik l1
volberg  Väljas
kohtunik l1
Liitus: May 2002
Postitusi: 5,214
Tartu
Vanasti oli ju nii, et kui sa spelli alles stacki panid, siis ei saanud iseend sihtida. Kuid kui see juba stackis oli, siis sai seda iseenda pihta suunata. Oli ju nii või ei?

Re: Küsimus Cancel kohta. [Re: volberg] #109314
03.09.2011 09:59:50
03.09.2011 09:59:50
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 959
Tartu
V
vpl Väljas
Meister 2009
vpl  Väljas
Meister 2009
V
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 959
Tartu
Vähemalt niikaua, kui mina mänginud olen, on asjad olnud nii nagu praegu. Ka maski bloki ajal sai Misdirectioniga Counterspelli Misdirectionisse, mitte temasse endasse suunata.


Parem hilja kui mitte kunagi, siis ei ole mitte kunagi hilja.
Re: Küsimus Cancel kohta. [Re: volberg] #109315
03.09.2011 10:44:47
03.09.2011 10:44:47

A
Anonüümne
Registreerimata
Anonüümne
Registreerimata
A


Tsiteeri
Vanasti oli ju nii, et kui sa spelli alles stacki panid, siis ei saanud iseend sihtida. Kuid kui see juba stackis oli, siis sai seda iseenda pihta suunata. Oli ju nii või ei?


issand....

Comp. Rules räägib nii:

114.4. A spell or ability on the stack is an illegal target for itself.

lisaks oli kuskil 601.2a-st alates järjekord kuidas spelle mängiti...

algul KUULUTAD välja, et mängid spelli ja viid spelli esindava kaardi stäkki.
601.2b
Siis valid moodid(ala Charmid, Cryptic Command) või spliced arcane spellile asju juurde.
Kui spellil on mingid teistsugused costid(kicker, buyback convoce) siis mängija peab ütlema, et ta kavatseb neid maksta.Ühesõnaga on seal punktis sitaks palju jebimist veel selle maksumuste defineerimistega.
601.2c Alles siin valitakse spellile targetid.
Asja iva on selles, et näiteks Cancel(Counterspell)saab[color:"red"] targetida spelli mis on stäkis, aga vahet pole kas see on tast stäkis kõrgemal või madalamal. [/color] (algselt castides peab targetav spell olema ikka stäkis allpool, aga tänu redirectimisele võib ette tulla ka erandeid)

Seega tulebki välja nii.

Sina mängid spellX,
Vastane Cancel,valitakse targetiks spellX.
Sina KUULUTAD välja(announce vms) Redirect(viiakse stäkki, Canceli peale), Valitakse Redirecti targetid(algul siis Cancel oleks TARGET spell, ja uus Target Canceli jaoks oleks Redirect, kuna spellX-st soovid seda eemale ajada ja Cancel oleks Cancelile endale illegaalne target). Maksad Redirecti eest mana, see laheneb ja asi korras.
Nüüd jõuab aeg kätte Canceli lahenemiseks, aga see fizzzzzzzzzzleb, kuna oioioi, Redirect on stäkist juba kadunud ja ei ole sittagi enam counterdada. No mis teha, sitt päev , Cancel saadab kõik [piip] ja läheb kah minema. Ja seega spellX peab üksi discole minema.




Re: Küsimus Cancel kohta. [Re: ] #109316
03.09.2011 12:25:07
03.09.2011 12:25:07
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 7,877
Tallinn // Tartu
Mirror Väljas
maailmarändur
Mirror  Väljas
maailmarändur
Liitus: Mar 2002
Postitusi: 7,877
Tallinn // Tartu
Ma usun, et mcv on väga hästi teadlik sellest, kuidas reeglid praegu töötavad. Küsimus oli selles, kas nad kunagi töötasid teistmoodi.

Siinkohal võin ma öelda, et vähemalt 6th Editioni reeglitest alates on see töötanud nii nagu praegu. Võib-olla oli see enne seda? Kuigi ma siis juba mängisin, ei saanud ma batchide reegleid kunagi päris selgeks.


Tee, mida oled lubanud;
lõpeta, mida oled alustanud;
ole õigeaegselt kohal.

Avalik jututuba
Kes foorumis on?
0 liitunud kasutajat (), 81 külalist, ja 0 ämblikku.
Legend Admin, Moderaator, Moderaator
Täna on sünnipäev:
Täna pole sünnipäevalisi.
Aktiivsed oksjonid
Random stuff auction
Korraldaja: Kristjan Kirbits
Lõpp: 30. juuni, kell 22:00
Viimati 8 tundi tagasi.
Esemeid: 23
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1
(Release build 20180111)